تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1402 - 21:20
196 بازدید
کد خبر : 208746

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین پلمپ شد

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین پلمپ شد

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین پلمپ شد به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین رجبی در تشریح این خبر گفت: بر اساس گزارشات واصله از محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌الملی قزوین که نمایشگاه دوچرخه، موتورسیکلت و قطعات یدکی در آن در حال برگزاری بود، مشاهده شد که تعدادی از غرفه داران ضمن پخش موسیقی مبتذل شعائر

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین پلمپ شدمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین رجبی در تشریح این خبر گفت: بر اساس گزارشات واصله از محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌الملی قزوین که نمایشگاه دوچرخه، موتورسیکلت و قطعات یدکی در آن در حال برگزاری بود، مشاهده شد که تعدادی از غرفه داران ضمن پخش موسیقی مبتذل شعائر دینی و اسلامی را رعایت نکرده و تعدادی از بازدیدکنندگان نیز نسبت به کشف حجاب اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد: به همین منظور با بررسی‌های صورت گرفته پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای قزوین تشکیل و با حکم قضایی این نمایشگاه پلمپ شد.

رجبی افزود: همچنین با توجه به گزارش مردمی مبنی بر کشف حجاب و بی احترامی پرسنل به بیماران معترض در یک مرکز ساخت ارتز و پروتز(ساخت اندام های مصنوعی) در شهر قزوین، این مرکز نیز با حکم قضایی پلمپ شد.

وی در پایان گفت: دستگاه قضایی بر اساس قوانین جاری کشور  با صنوف و مشاغلی که با اقدامات خود ارزش های دینی و اخلاقی جامعه را زیر پا بگذارند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

نمایشگاه دوچرخه، موتورسیکلت و قطعات یدکی از ۱۶ الی ۱۹ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.