تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 13:30
406 بازدید
کد خبر : 208831

گوگل ابزارهای جدیدی را برای تقویت یادگیری ریاضی و علوم معرفی می کند

گوگل ابزارهای جدیدی را برای تقویت یادگیری ریاضی و علوم معرفی می کند

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و به نقل از isp گوگل به طور مداوم در حال پیشرفت قابلیت های جستجوی خود است و این بار از ویژگی های جدیدی رونمایی کرده است که هدف آن کمک به کاربران در حل مسائل پیچیده ریاضی و علوم است. این اعلامیه پیشرفت‌های خلاقانه هوش

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و به نقل از isp گوگل به طور مداوم در حال پیشرفت قابلیت های جستجوی خود است و این بار از ویژگی های جدیدی رونمایی کرده است که هدف آن کمک به کاربران در حل مسائل پیچیده ریاضی و علوم است. این اعلامیه پیشرفت‌های خلاقانه هوش مصنوعی را معرفی می‌کند که توانایی‌های ارتقا یافته ریاضی، علوم و جستجوی بصری را تقویت می‌کند.

برای شروع، گوگل ابزار حل ریاضی را معرفی کرده است که قادر به تشخیص معادلات دست نویس است. با گرفتن یک عکس فوری از معادله با استفاده از برنامه لنز، دانش آموزان اکنون می توانند توضیحات و راه حل های گام به گام برای این مشکلات را دریافت کنند. این ابزار به ویژه برای دانش آموزانی که حساب دیفرانسیل و انتگرال و مثلثات را مطالعه می کنند مفید است. نه تنها آنها را به سمت پاسخ نهایی راهنمایی می کند، بلکه به آنها کمک می کند تا مفاهیم اساسی حل این معادلات را درک کنند.

 

علاوه بر ریاضیات، گوگل روی کمک به مشکلات کلمات علمی نیز تمرکز کرده است. ویژگی جدید مشکل کلمه فیزیک به کاربران اجازه می دهد تا یک سوال را وارد کنند و سپس فرمول ها و پیشنهادات مربوطه را در مورد نحوه اعمال صحیح آنها ارائه می دهد. در حال حاضر، این ابزار موضوعات پایه فیزیک دبیرستان را پوشش می دهد، اما گوگل قصد دارد در آینده پوشش خود را به مفاهیم پیشرفته تر در سطح دانشگاه گسترش دهد.

برای تقویت یادگیری بصری، گوگل نمودارهای مفهومی سه بعدی تعاملی را گنجانده است که طیفی از موضوعات STEM مانند زیست شناسی سلولی، آناتومی، روباتیک و فیزیک فضایی را پوشش می دهد. این نمودارها به کاربران امکان بزرگنمایی، چرخش و کلیک بر روی قسمت های برچسب گذاری شده را می دهند تا توضیحات و تعاریف دقیقی به دست آورند. هدف گوگل با ارائه درک بصری عمیق تر از این موضوعات، تقویت کنجکاوی و بهبود نتایج یادگیری است.

 

گوگل بر تعهد خود به ارائه یک تجربه یادگیری بصری از طریق این قابلیت های جدید تاکید می کند. با تشویق کاربران به ارضای کنجکاوی خود و به دست آوردن دانش جدید، این شرکت امیدوار است که در تقویت قدردانی بیشتر از موضوعات STEM کمک کند.

این ویژگی‌ها تنها بخشی از تلاش‌های مداوم Google برای بهبود جستجو و لنز به‌عنوان ابزارهای آموزشی مفید هستند. با این پیشرفت‌ها، گوگل راه را برای افزایش آموزش ریاضی و علوم هموار می‌کند و در نهایت دانش‌آموزان را برای برتری در این رشته‌های حیاتی توانمند می‌سازد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.