تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 16:09
252 بازدید
کد خبر : 208829

تاریخ عرضه Lava Blaze 2 5G هند برای ۲ نوامبر تایید شد، گزینه های طراحی و رنگ تیز شد

تاریخ عرضه Lava Blaze 2 5G هند برای ۲ نوامبر تایید شد، گزینه های طراحی و رنگ تیز شد

به گزارش واقعی نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ برند Lava Blaze 2 5G هند در روز پنجشنبه (۲۶ اکتبر) تایید کرد که تاریخ عرضه Lava Blaze 2 5G هند برای هفته آینده تعیین شده است. این اعلامیه حدود شش ماه پس از رونمایی این شرکت از Lava Blaze 2 4G در کشور منتشر شد.

Lava Blaze 2 5G India Launch Date Confirmed for November 2, Design and Colour Options Teased

به گزارش واقعی نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ برند Lava Blaze 2 5G هند در روز پنجشنبه (۲۶ اکتبر) تایید کرد که تاریخ عرضه Lava Blaze 2 5G هند برای هفته آینده تعیین شده است. این اعلامیه حدود شش ماه پس از رونمایی این شرکت از Lava Blaze 2 4G در کشور منتشر شد. لاوا یک تیزر ویدیوی رسمی منتشر کرده است که گزینه های طراحی و رنگ Lava Blaze 2 5G را به نمایش می گذارد. در سه سایه با ماژول دوربین دایره ای در پشت دیده می شود. Lava Blaze 2 5G قرار است بر روی MediaTek Dimensity 6020 SoC اجرا شود.

لاوا چهارشنبه ویدیویی را در X (توئیتر سابق) منتشر کرد تا تاریخ عرضه رسمی Lava Blaze 2 5G را در کشور اعلام کند. این گوشی هوشمند قرار است در تاریخ ۲ نوامبر در ساعت ۱۲:۰۰ بعدازظهر IST رونمایی شود. مراسم راه اندازی از طریق کانال رسمی یوتیوب این شرکت پخش می شود. ویدیوی تیزر گزینه های رنگ مشکی، آبی روشن و بنفش را برای دستگاه پیشنهاد می کند. این دوربین با یک ماژول دوربین دایره‌ای در پشت که دارای دو لنز دوربین عقب و یک چراغ حلقه است، دیده می‌شود. با این حال، جزئیات قیمت و مشخصات نسخه ۵G Lava Blaze 2 در حال حاضر ناشناخته است.

انتظار می‌رود Lava Blaze 2 5G بر روی MediaTek Dimensity 6020 SoC اجرا شود. به احتمال زیاد با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. قیمت آن می تواند بین روپیه باشد. ۹۰۰۰ و روپیه ۱۰۰۰۰ در کشور

Lava Blaze 2 4G در ماه آوریل در هند با برچسب قیمت روپیه عرضه شد. ۸۹۹۹ برای مدل ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی. در رنگ های مشکی شیشه ای، آبی شیشه ای و نارنجی شیشه ای موجود است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.